ثبت نام

نام کاربری : [-Register_Username-]
رمز عبور : [-Register_Password-]
تکرار رمز عبور : [-Register_RePassword-]
پست الکترونیک : [-Register_Email-]
نام و نام خانوادگی : [-Register_Name-]
سن : [-Register_Age-]

قوانین سایت

[-Register_Captcha_Img-]
کد امنیتی [-Register_Captcha-]
[-Register_Button-]

اینترنت کامپیوتر

اینترنت کامپیوتر چیست؟
اینترنت کامپیوتر اولین بلاکچینی است که با سرعت وب با ظرفیت نامحدود قابل اجرا است. اینترنت کامپیوتر که سومین نوآوری بزرگ در بلاک چین پس از بیت کوین و اتریوم است، یک کامپیوتر بلاکچین که محاسبه و داده‌های قراردادهای هوشمند را مقیاس پذیر می‌کند، آنها را با سرعت وب اجرا می‌کند، داده‌ها را به طور مؤثر پردازش و ذخیره می‌کند و چارچوب‌های نرم افزاری قدرتمندی را به توسعه دهندگان ارائه می‌دهد.

با امکان پذیر ساختن این امکان، اینترنت کامپیوتر مقدمات یک راه انقلابی جدید برای ساخت خدمات اینترنتی توکنایز شده، پلتفرم‌های ترکیبی از صنایع مختلف، سیستم‌های مالی غیرمتمرکز و حتی سیستم‌ها و وب سایت‌های سازمانی سنتی فراهم می‌کند.

ICP اینترنت کامپیوتر + سرعت، حاکمیت و آینده دفینیتی

تولد اینترنت کامپیوتر
این پروژه در اکتبر ۲۰۱۶ توسط دومینیک ویلیامز راه اندازی شد. DFINITY در مجموع ۱۲۱ میلیون دلار از مشارکت کنندگان مطرح و چندین حامی برجسته اولیه اتریوم جمع‌آوری کرد. در سال ۲۰۱۸، بیش از ۵۰،۰۰۰ شرکت کننده، توکن های ICP را در ایردراپ دریافت کردند. در ۱۸ دسامبر سال ۲۰۲۰ ، DFINITY شبکه آلفای اینترنت کامپیوتر را راه اندازی کرد. در گام آخر به سوی تمرکززدایی ، در ۱۰ مه ۲۰۲۱ ، DFINITY اینترنت کامپیوتر را در دامنه عمومی راه اندازی کرد. این نقطه عطف مهم به این معنی است که اینترنت اکنون به عنوان یک رایانه جهانی غیرمتمرکز عمل می‌کند. همه کدها و منابع اینترنت کامپیوتر در دامنه عمومی منتشر شده است در حالی که توکن های ICP به هزاران نفر از اعضای جامعه اجازه اداره و نظارت بر اینترنت کامپیوتر را می‌دهد.

تکنولوژی Chain Key
پروژه‌ی اینترنت کامپیوتر در زمان راه اندازی استفاده از تکنولوژی Chain Key را معرفی کرده است، روشی که در آن تراکنش‌ها روی شبکه تأیید می‌شوند. طبق گفته‌ی وب‌سایت پروژه، این تکنولوژی به اینترنت کامپیوتر اجازه می‌دهد تراکنش‌هایی که وضعیت قراردادهای هوشمند را به‌روزرسانی می‌کند، در ۱ تا ۲ ثانیه نهایی کند. جالب است بدانید که ICP به صفر تأیید تراکنش نیاز دارد.

علاوه بر این، تکنولوژی Chain Key به اینترنت کامپیوتر این امکان را می‌دهد که تنها با یک کلید عمومی کار کند. این امر به دستگاه‌هایی از قبیل ساعت هوشمند و موبایل این امکان را می‌دهد تا اصالت محصولات (Artifact) را از طریق اینترنت کامپیوتر تأیید کنند؛ به عبارت دیگر این بلاک‌چین از تمامی بلاک‌چین‌های کنونی، در تأیید تراکنش‌ها و اشیای دیجیتال، روشی مقیاس‌پذیرتر خواهد داشت.

ICP اینترنت کامپیوتر + سرعت، حاکمیت و آینده دفینیتی

چه چیزی توکن ICP را منحصر به فرد می‌کند؟
هدف از ICP گسترش اینترنت عمومی است. بنابراین می‌تواند بستر محاسبه جهانی نیز باشد. امروزه اینترنت شبکه ای است که همه را از سرتاسر جهان به هم متصل می‌کند. اما سیستم‌ها و خدمات در حال حاضر طبق زیرساخت‌های خصوصی استفاده می‌شوند. پیشرفت علمی در مورد ICP، فناوری Chain Key است. این فناوری ده‌ها فناوری پیشرفته دیگر مانند Consensus، Non-Interactive Distributed Key Generation (NI-DKG)، Network Nervous System (NNS)، Internet Identity و غیره را شامل می‌شود.


نظرات

نظرات وبلاگ
نام شما :
آدرس وب سایت :
پست الکترونیک :
ایمیل * (برای عموم نمایش داده نخواهد شد)
پیام شما :
شکلک ها :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
:
نظر خصوصی
کد امنیتی :
: